Financieel administratief medewerker Parttime

Financieel administratief medewerker Parttime (16 – 32 uur per week)

Binnen deze zelfstandige functie is het belangrijk dat je nauwkeurig werkt en goed kunt plannen en organiseren. Door jouw pro-activiteit en nauwkeurigheid loopt de financiële administratie op rolletjes. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van een diversiteit aan taken, zoals:

– Allround administratieve rol, verzorgen van de financiële administratie.
– Opstellen, controleren en versturen van verkoop facturen.
– Controleren, verwerken van inkoop facturen.
– Crediteurenadministratie.
– Bijhouden van de balansrekeningen.
– Verwerken van bank mutaties.
– Verzorgen van de BTW aangiften.
– Opstellen en laten controleren van jaarrekeningen.
– Bijhouden van financiële periodieke overzichten en rapporteren aan MT en boekhouder.
– Signaleren en meedenken tbv de procesoptimalisatie van de financiële administratie.
– Uitvoeren van procedures om de voortgang van processen en de eigen taken en verantwoordelijkheden te bewaken en te controleren.
– Diverse inkooptaken tbv de webshop.
– Bijhouden van de mailbox.
– Klanten met financiële vragen te woord staan.
– Fungeren als vraagbaak voor de organisatie op het gebied van financiën.
– Samenwerken met de diverse afdelingen binnen de organisatie.
– Naleven van de veiligheids- en werkprocedures.
– Wil je meer uren werken? Afhankelijk van jouw kennis, kunde en ambities kunnen hier nog andere taken aan worden toegevoegd.

Functie eisen:
– Minimaal MBO plus werk- en denkniveau.
– Afgeronde financieel administratieve opleiding op MBO-4 niveau.
– Nauwkeurigheid mbt omgang met details
– Werkervaring in een professionele en commerciële organisatie.
– Goede commerciële instelling (zowel intern als extern).
– Ervaring met Word, PowerPoint, Excel, ERP systemen en boekhoudkundige software programma’s
– Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
– Pro-activiteit, nauwkeurigheid en zelfstandigheid.
– Goed kunnen plannen en organiseren, prioriteitsstelling en oplossingsgericht.
– Representativiteit.

Samenwerken aan veiligheid
MaxPrevent is dé specialist in bedrijfsveiligheid. Onze visie op veiligheid is in de basis gericht op samenwerking, kennis, veiligheidsbewustzijn én de zorg voor elkaar.
Met onze dienstverlening zorgen we dat iedere organisatie kan voldoen aan de arbeidsomstandighedenwet (arbowet). Als advies- en opleidingsbureau zijn we door onze ruime expertise in staat om voor nagenoeg elke branche een passend plan te maken, wat er voor zorgt dat ieder bedrijf een veiligere werkplek wordt en blijft.

We verzorgen onze dienstverlening vanuit 3 bedrijfsunits: Consultancy, Opleidingen en de webshop veiligheidsmaterialen.

Consultancy:
We leveren maatwerk, gebaseerd op elke specifieke bedrijfssituatie, zoals Risico Inventarisatie & Evaluatie (RI&E), bedrijfsnoodplan, veiligheidsbewustzijn, arbobeleid, coaching & begeleiding op de werkplek, maar bijvoorbeeld ook onderhoud van blusmiddelen en ontwikkeling van vluchtwegplattegronden. Daarbij wordt de totale bedrijfsveiligheid zorgvuldig in kaart gebracht, doordacht ingericht en geborgd.

Opleidingen:
We bieden een uitgebreid pakket aan cursussen, trainingen en workshops op het gebied van veiligheid voor bedrijven en particulieren (open inschrijving en in company). Bijvoorbeeld; BHV, EHBO, VCA, preventiemedewerker, communicatie bij calamiteiten, ziektebeeldherkenning bij kinderen, veilig werken met gevaarlijke stoffen.
We onderscheiden ons in de markt door onze eigentijdse en praktische cursusprogramma’s.

Webshop:
We zijn leverancier van veiligheidsmaterialen ten behoeve van EHBO, AED, Blusmiddelen, BHV, PBM etc)

Wat bieden wij?
We bieden een goede salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden. De werkuren en werkdagen kunnen in overleg worden vastgesteld. MaxPrevent heeft een ambitieuze werkomgeving met veel eigen verantwoordelijkheid binnen de functie.
Jouw leergierigheid en persoonlijke ontwikkeling is een belangrijk onderdeel in ons hechte team, waarin we gezamenlijk de volgende stappen in onze bedrijfsgroei kunnen realiseren.

Heb je een positieve instelling, ben je representatief, zelfstandig en gemotiveerd? Dan nodigen we je graag uit te solliciteren.

Reageren?
Wil je meer informatie over onze organisatie? Kijk dan op onze website: www.maxprevent.nl. Je kunt je sollicitatie, inclusief CV, e-mailen naar Lia van der Made (Arbo/HR consultant): Liavandermade@maxprevent.nl.

MaxPrevent
Sterrekroos 4
4941 VZ Raamsdonksveer

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.