Communicatie bedrijfsnoodorganisatie

Trainingsinformatie

Trainingsduur:
Maatwerk

Kosten:
Neem contact met ons op voor een offerte op maat.

Toelatingseisen:
Geen vooropleiding nodig

Agenda en inschrijven

Voor data van deze maatwerktraining kunt u contact met ons opnemen.

Algemene informatie training Communicatie bedrijfsnoodorganisatie

Tijdens een calamiteit zal de communicatie naar de externe hulpdiensten (melding, communicatie tijdens de aanrijdfase) afhankelijk van de inrichting van de bedrijfsnoodorganisatie worden verzorgd door de receptionist(e), Hoofd BHV, Ploegleider of BHVer.

Voor wie is de training?

Voor de diverse functionarissen binnen een organisatie zoals Hoofd BHV, Ploegleiders, BHVers en receptionistes. Zij worden tijdens deze training voorzien van praktische handvatten zodat het geleerde direct, vaak al tijdens de training, in praktijk kan worden gebracht. Dit heeft als voordeel dat de vertaalslag van theorie naar praktijk op de eigen werkplek wordt gedaan.

Trainingsprogramma:

Tijdens deze praktijkgerichte maatwerktraining komen o.a. aan bod:

  • Bedrijfsnoodorganisatie en bedrijfsnoodplan
  • Rol hoofd BHV en Ploegleider BHV
  • Rol BHV
  • Communicatiemiddelen BHV organisatie
  • Beschikbare BHV materialen
  • Vluchtwegplattegronden
  • BBMI
  • Procedure personeel
  • Rol receptioniste
  • Gebruik formulieren in het BNP
  • Aanwezigheidsregistratie personeel en derden

Naast behandeling van de theorie wordt er vooral veel praktisch geoefend.

Bijzonderheden:

MaxPrevent streeft naar het leveren van maatwerk, waarbij de praktische toepassing en dus de vraag van de klant centraal staat. Dit betekent voor met name de calamiteiten communicatietraining bedrijfsnoodorganisatie dat deze op locatie wordt verzorgd.

Het tarief van de training is inclusief voorbereiding maatwerktraining, uitvoering en certificaat van deelname.

Veel gestelde vragen

Menu